Általános szerződési feltételek és személyes adatok védelme

Általános szerződési feltételek

kereskedelmi vállalat Diane Trading CZ sro

székhelye: Děčínská 552/1, 180 00 Prága 8.

azonosító szám: 23053135

bejegyezve a prágai városi bíróság által vezetett cégjegyzékbe, C. szakasz, 420183 iratszám

internetes címen található webáruházon keresztül történő áruk értékesítéséhez

www.muviragok-vilaga.hu

1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1. A Děčínská 552/1, 180 00 Prága 8. azonosítószámú, 23053135 azonosítószámú Diane Trading CZ sro kereskedelmi társaság jelen szerződési feltételei (a továbbiakban: "Általános Szerződési Feltételek") szerepelnek a C201s. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 1751. § (1) bekezdésének rendelkezései szerint szabályozzák a szerződő felek adásvételi szerződéssel (a továbbiakban: az eladó és a vevő között létrejött természetes személy) jogait és kötelezettségeit. az eladó webáruházán keresztül. A webáruházat az eladó a www.muviragok-vilaga.hu internetes címen található weboldalon (a továbbiakban: "honlap") üzemelteti, a weboldal felületén (a továbbiakban: webáruház felülete) keresztül.

1.2. Az Általános Szerződési Feltételek nem vonatkoznak azokra az esetekre, amikor az eladótól árut vásárolni kívánó személy jogi személy, vagy olyan személy, aki az áruk megrendelésekor üzleti tevékenysége vagy önálló szakma részeként jár el.

1.3. Az adásvételi szerződésben a feltételektől eltérő rendelkezések is megállapodhatnak. Az adásvételi szerződés ettől eltérő rendelkezései elsőbbséget élveznek a feltételekben foglaltakkal szemben.

1.4. A feltételekben foglaltak az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés és a feltételek cseh nyelven készültek. Az adásvételi szerződés cseh nyelven köthető.

1.5. Az eladó megváltoztathatja vagy kiegészítheti a feltételek szövegét. Ez a rendelkezés nem érinti a szerződési feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.

2. FELHASZNÁLÓI FIÓK

2.1. A vásárló weboldalon történő regisztrációja alapján a vásárló hozzáférhet felhasználói felületéhez. A vásárló a felhasználói felületéről (a továbbiakban: felhasználói fiók) rendelhet árut. Amennyiben az áruház webes felülete ezt lehetővé teszi, a vásárló közvetlenül az üzlet webes felületéről regisztráció nélkül rendelhet árut.

2.2. A weboldalon történő regisztráció és árurendelés során a vásárló köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A Vevő köteles a felhasználói fiókjában megadott adatokat frissíteni, ha változás történik. A vásárló által a felhasználói fiókban és az áru megrendelésekor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.

2.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A Vevő köteles bizalmasan kezelni a felhasználói fiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat.

2.4. A Vevő nem jogosult harmadik félnek engedélyezni a felhasználói fiók használatát.

2.5. Az Eladó a felhasználói fiókot megszüntetheti, különösen, ha a Vevő 2 évnél hosszabb ideig nem használja felhasználói fiókját, vagy ha a Vevő megszegi az adásvételi szerződésből (ideértve a feltételeket is) vállalt kötelezettségeit.

2.6. A Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem biztos, hogy folyamatosan elérhető, különös tekintettel az Eladó hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartására, illetve harmadik féltől származó hardver- és szoftverberendezések szükséges karbantartására.

3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

3.1. Az áruház webes felületén elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles ezen árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni. 1732. §-ának (2) bekezdésében foglaltakat. 2. §-át nem kell alkalmazni.

3.2. Az áruház webes felülete információkat tartalmaz az áruról, beleértve az egyes áruk árait és az áru visszaküldésének költségeit, ha az árut jellegénél fogva nem lehet postai úton visszaküldeni. Az áruk árai tartalmazzák az általános forgalmi adót és az összes kapcsolódó díjat. Az áruk árai mindaddig érvényben maradnak, amíg azok megjelennek az áruház webes felületén. Ez a rendelkezés nem korlátozza az eladó azon lehetőségét, hogy egyedileg megtárgyalt feltételek mellett adásvételi szerződést kössön.

3.3. Az áruház webes felülete az áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekről is tartalmaz információkat. Az áruház webes felületén található, az áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó tájékoztatás csak abban az esetben érvényes, ha az árut a Cseh Köztársaság területén belül szállítják.

3.4. Az áru megrendeléséhez a vásárló megrendelőlapot tölt ki az üzlet webes felületén. A megrendelőlap különösen a következőket tartalmazza:

3.4.1. megrendelt áru (a vásárló a megrendelt árut az áruház webes felületének elektronikus bevásárlókosarába "behelyezi"),

3.4.2. az áru vételárának fizetési módját, tájékoztatást a megrendelt áru kért szállítási módjáról és

3.4.3. tájékoztatást az áruk szállításával kapcsolatos költségekről (a továbbiakban együttesen: „megrendelés”).

3.5. A megrendelés eladónak történő elküldése előtt a vevő ellenőrizheti és megváltoztathatja a vevő által a megrendelésben megadott adatokat, tekintettel arra is, hogy a vevő képes-e felismerni és kijavítani a megrendelésbe történő adatbevitel során fellépő hibákat. A vevő a megrendelést a „Megrendelés fizetéshez kötött” gombra kattintva küldi el az eladónak. A megrendelésben megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti. Az Eladó a megrendelés kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazolja az átvételt a Vevőnek e-mailben a Vevő felhasználói fiókjában vagy a megrendelésben megadott e-mail címére (a továbbiakban: Vevő e-mail címe).

3.6. Az eladó a megrendelés jellegétől függően (áru mennyisége, vételár, becsült szállítási költség) mindig jogosult a vevőtől a megrendelés további visszaigazolását kérni (például írásban vagy telefonon).

3.7. Az eladó és a vevő közötti szerződéses jogviszony a megrendelés-átvétel (elfogadás) kézbesítésével jön létre, amelyet az eladó e-mailben küld meg a vevőnek a vevő e-mail címére.

3.8. A Vevő az adásvételi szerződés megkötésekor hozzájárul a távközlő eszközök használatához. Az adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben a távközlő eszköz igénybevételekor a vevőnél felmerülő költségek (internetkapcsolat költsége, telefonhívások költsége) a vevőt terhelik, és ezek a költségek nem térnek el az alapdíjtól.

3.9. Az e-shop hozzáférést biztosít más fogyasztók termékértékeléseihez. Ezen vélemények hitelességét az értékelések konkrét megrendelésekhez kapcsolása biztosítja, így rendelés nélkül nem lehet minősíteni az árut. Így tudjuk ellenőrizni és bizonyítani, hogy a vélemény valódi fogyasztótól származik.

4. ÁRUK ÁRA ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1. A vevő az áru árát és az áru szállításával kapcsolatos költségeket az adásvételi szerződés alapján az eladónak az alábbi módokon fizetheti meg:


készpénzben (vagy kártyával, ha a futár lehetővé teszi) kézbesítéskor a vevő által a megrendelésben megadott helyre;

banki átutalással az eladó számlaszámára. IBAN CZ35 0800 0000 0066 9902 7369, Česká spořitelna as (a továbbiakban: „eladó fiókja”);

készpénz nélküli PayPal fizetési rendszeren keresztül;

készpénz nélküli PayU fizetési rendszeren keresztül;

készpénz nélküli fizetés kártyával a PayU fizetési átjárón keresztül;

4.2. A vételárral együtt a vevő köteles megfizetni az eladónak az áru csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségeket is a megállapodás szerinti összegben. Kifejezetten eltérő rendelkezés hiányában a vételár tartalmazza az áru kiszállításával kapcsolatos költségeket is.

4.3. Az eladó nem kér előleget vagy más hasonló fizetést a vevőtől. Ez nem érinti a Kbt. Az áru vételárának előzetes fizetési kötelezettségére vonatkozó feltételek 4.6.

4.4. Készpénzes fizetés vagy utánvétes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor esedékes. Készpénz nélküli fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számított 7 napon belül esedékes.

4.5. Készpénz nélküli fizetés esetén a vásárló köteles az áru vételárát a változó fizetési jel megjelölésével együtt megfizetni. Készpénz nélküli fizetés esetén a vevő vételár fizetési kötelezettsége a megfelelő összegnek az eladó számláján történő jóváírásával teljesül.

4.6. Az eladó jogosult, különösen abban az esetben, ha a vevő nem ad további visszaigazolást a megrendelésről (3.6. pont), hogy a teljes vételár megfizetését követelje, mielőtt az árut elküldi a vevőnek. 2119. § (2) bekezdésében foglaltakat. 1. §-át nem kell alkalmazni.

4.7. Az áruk árából az eladó által a vevőnek adott kedvezmények egymással nem vonhatók össze.

4.8. Ha az üzleti ügyletekben bevett, vagy általánosan kötelező érvényű jogszabályok előírják, az eladó az adásvételi szerződés alapján teljesített fizetésekről adóbizonylatot - számlát állít ki a vevőnek. Adó bizonylat - a számlát az eladó állítja ki a vevőnek az áru árának megfizetése után, és elektronikus formában elküldi a vevő elektronikus címére.

5. ELÁLLÁS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL

5.1. A vásárló tudomásul veszi, hogy a Ptk. 1837. §-ának rendelkezései szerint a vevő kívánsága szerint módosított áru szállítására kötött adásvételi szerződéstől nem lehet elállni a gyors romlásnak kitett áruk szállítására, valamint az olyan árukra, amelyeket a fogyasztó a vásárlási szerződésben a szállítási szerződést követően visszafordíthatatlanul elegyítettek, és a csomagból nem vehető vissza egészségügyi okokból, valamint hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program szállítására vonatkozó adásvételi szerződésből, ha azok eredeti csomagolása sérült.

5.2. Kivéve, ha ez az Art. A szerződési feltételek 5.1. pontja vagy egyéb olyan eset, amikor az adásvételi szerződéstől nem lehet elállni, a vevőt a Ptk. 1829. § (1) bekezdésében foglaltak szerint az áru átvételétől számított tizennégy (14) napon belül megilleti az adásvételi szerződéstől való elállás joga, ha pedig az adásvételi szerződés tárgya többféle áru, vagy az áruk több részből történő kiszállításának időpontja, az áru átvételének utolsó napja. Az adásvételi szerződéstől való elállást az előző mondatban meghatározott határidőn belül meg kell küldeni az eladónak. Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevő az eladó által biztosított formanyomtatvány mintát használhatja, amely a feltételek mellékletét képezi. A vevő az adásvételi szerződéstől való elállást többek között az eladó üzlethelyiségének címére vagy az eladó e-mail címére küldheti el az info@umelekvetiny-dekorace.cz .

5.3. szerinti adásvételi szerződéstől való elállás esetén a Kbt. A feltételek 5.2. pontja szerint az adásvételi szerződés kezdettől fogva megszűnik. Az árut a vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállásának az eladóhoz való eljuttatásától számított tizennégy (14) napon belül vissza kell küldenie az eladónak. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, a vevő viseli az áru visszaküldésének költségeit abban az esetben is, ha az árut jellegéből adódóan nem lehet postai úton visszaküldeni.

5.4. szerinti adásvételi szerződéstől való elállás esetén a Kbt. Az Általános Szerződési Feltételek 5.2. pontja szerint az Eladó a Vevőtől átvett pénzt a Vevő adásvételi szerződéstől való elállásától számított tizennégy (14) napon belül visszaküldi, ugyanúgy, ahogyan azt Eladó a Vevőtől megkapta. Az Eladó jogosult a Vevő által nyújtott teljesítményt az áru Vásárló általi visszaküldésekor vagy más módon is visszaadni, ha a Vevő beleegyezik és a Vevőt nem terheli többletköltség. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzt visszaadni a vevőnek, mielőtt a vevő visszaküldi az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.

5.5. Az eladó jogosult az áruban okozott kár megtérítési igényét egyoldalúan beszámítani a vevő vételár-visszatérítési igényébe.

5.6. Azokban az esetekben, amikor a vevő az 1829. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően rendelkezik. 1. §-a alapján az adásvételi szerződéstől elállási jog, az eladó is jogosult az adásvételi szerződéstől bármikor elállni, egészen az áru vevő általi átvételéig. Ebben az esetben az eladó a vételárat indokolatlan késedelem nélkül, banki átutalással a vevő által megjelölt számlára utalja vissza a vevőnek.

5.7. Ha az áruval együtt ajándékot adnak át a vevőnek, az eladó és a vevő között az ajándékozási szerződés azzal a felmondási feltétellel jön létre, hogy ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az ajándékozási szerződés hatályát veszti, és a vevő köteles az áruval együtt az eladónak átadott ajándékot visszaküldeni.

6. ÁRUK SZÁLLÍTÁSA ÉS SZÁLLÍTÁSA

6.1. Ha a szállítási módról a vevő külön kérése alapján állapodnak meg, a vevő viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos további költségeket.

6.2. Ha az eladó az adásvételi szerződés alapján köteles az árut a vevő által a megrendelésben megjelölt helyre leszállítani, a vevő köteles az árut átvételkor átvenni.

6.3. Ha a vásárlói okok miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottaktól eltérő módon kell kiszállítani, a vevő köteles megfizetni az áru ismételt kiszállításával járó költségeket, ill. más szállítási móddal kapcsolatos költségek.

6.4. A Vevő az árunak a fuvarozótól történő átvételekor köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót. Ha a csomagoláson sérülést találnak, amely a küldeménybe való illetéktelen behatolásra utal, a vevőnek nem kell átvennie a szállítmányt a szállítmányozótól.

6.5. A felek további jogait és kötelezettségeit az áruszállítás során az eladó speciális szállítási feltételei szabályozhatják, ha azt az eladó adta ki.

7. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOG

7.1. A szerződő felek hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatos jogaira és kötelezettségeire a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925. §-ai, 2099-2117. §-ai és 2161-2174. §-ai, valamint a 634/19. sz. oltalmi törvény a234/19. sz.

7.2. Az eladó felelősséggel tartozik a vevő felé azért, hogy az áru átvételkor hibamentes legyen. Az eladó különösen azért felelős a vevő felé, hogy abban az időben, amikor a vevő átveszi az árut:

7.2.1. az áru rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, megállapodás hiányában pedig az eladó vagy a gyártó által leírt, vagy a vevő által az áru jellege és reklámozása alapján elvárt tulajdonságokkal rendelkezik,

7.2.2. az áru alkalmas arra a célra, amelyet az eladó a felhasználásukra megjelölt, vagy amelyre az ilyen típusú árukat általában használják,

7.2.3. az áru minőségében vagy kialakításában megfelel a megállapodás szerinti mintának vagy tervnek, ha a minőséget vagy a kialakítást az egyeztetett minta vagy terv alapján határozták meg,

7.2.4. az áru a megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban van és

7.2.5. az áru megfelel a jogszabályi előírásoknak.

7.3. pontjában említett rendelkezéseket. A szerződési feltételek 7.2 pontja nem vonatkozik az alacsonyabb áron értékesített árukra olyan hibáért, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg, az áruk rendeltetésszerű használatából eredő elhasználódására, a használt árukra az áru vevő általi átvételekor fennálló használati vagy elhasználódási fokának megfelelő hibára, vagy ha ez az áru természetéből következik.

7.4. Ha a hiba az átvételtől számított hat hónapon belül nyilvánvalóvá válik, az árut az átvételkor hibásnak kell tekinteni. A vevő a fogyasztási cikkben előforduló hibára való jogát az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jogosult gyakorolni.

7.5. A vevő a hibás teljesítésből eredő jogait az eladóval az árusított áruválasztékra vonatkozó reklamációnak helyt adó üzlethelyiségében, esetleg székhelyén, telephelyén gyakorolja.

7.6. A feleknek az eladó hibafelelősségével kapcsolatos egyéb jogait és kötelezettségeit az eladó reklamációs eljárása szabályozhatja.

8. A SZERZŐDŐ FELEK EGYÉB JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

8.1. A vevő az áru teljes vételárának megfizetésével szerzi meg az áru tulajdonjogát.

8.2. Az Eladót a Ptk. 1826. § (1) bekezdés e) pontjában foglaltak értelmében a Vevővel szemben semmilyen magatartási kódex nem köti.

8.3. Az eladó a fogyasztói panaszokat az info@umelekvetiny-dekorace.cz elektronikus címen kezeli . Az eladó a vevő panaszának megoldásáról tájékoztatást küld a vásárló e-mail címére.

8.4. A Cseh Kereskedelmi Ellenőrző Hatóság, amelynek székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, Cégazonosító: 000 20 869, internetcím: https://adr.coi.cz/cs, felelős az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói viták peren kívüli megoldásáért. A http://ec.europa.eu/consumers/odr internetes címen található online vitarendezési platform használható az eladó és a vevő között az adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére.

8.5. A Cseh Köztársaság Európai Fogyasztói Központja, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, internetcím: http://www.evropskyspotrebitel.cz, az Európai Parlament és a Tanács 2014/2015/EU rendelete értelmében a kapcsolattartó pont. 524/2013 (2013. május 21.) a fogyasztók online vitarendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv (a fogyasztói jogviták online rendezésére vonatkozó rendelet) módosításáról.

8.6. Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult árut értékesíteni. A kereskedelmi engedélyezési vizsgálatokat az illetékes kereskedelmi engedélyezési hivatal végzi hatáskörében. A személyes adatok védelmének felügyeletét a Személyes Adatvédelmi Hivatal látja el. A Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság meghatározott körben többek között a fogyasztóvédelemről szóló, módosított 634/1992. sz. törvény betartásának felügyeletét látja el.

8.7. A vevő ezennel átvállalja a körülmények megváltozásának kockázatát a Ptk. 1765. § (2) bekezdése értelmében.

9. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

9.1. szerinti tájékoztatási kötelezettsége a vevő felé. 13 Az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv (Általános Adatvédelmi Rendelet) (a továbbiakban: GDPR rendelet) hatályon kívül helyezéséről a vevő feldolgozásáról, valamint a vásárlási szerződés teljesítése céljából történő személyes adatok megkötéséről közjogi kötelezettségeinek az eladó külön okirat útján tesz eleget.

10. KERESKEDELMI KOMMUNIKÁCIÓK KÜLDÉSE ÉS COOKIE-K MENTÉSE

10.1. A Vevő hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó áruival, szolgáltatásaival vagy vállalkozásával kapcsolatos információkat a Vevő elektronikus címére küldjön, továbbá hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó kereskedelmi kommunikációt küldjön a Vevő elektronikus címére. szerinti tájékoztatási kötelezettsége a vevő felé. A GDPR rendelet 13. §-ának a vevő személyes adatainak kereskedelmi kommunikáció küldése céljából történő kezelésével kapcsolatos előírásait az eladó külön dokumentum útján teljesíti.

10.2. A vásárló hozzájárul az úgynevezett cookie-k számítógépén történő tárolásához. Abban az esetben, ha a weboldalon a vásárlás lebonyolítható és az eladó adásvételi szerződésben vállalt kötelezettségei az úgynevezett cookie-k vevő számítógépén történő tárolása nélkül is teljesíthetőek, a vásárló az előző mondat szerinti hozzájárulását bármikor visszavonhatja.

11. SZÁLLÍTÁS

11.1. A vevőnek a vevő elektronikus címére szállítható.

11.2. Az értesítés akkor is kézbesítettnek minősül, ha a címzett megtagadja annak átvételét, ha a tárolási időn belül nem veszik át, vagy kézbesíthetetlenként küldik vissza.

11.3. A szerződő felek rendszeres levelezést kézbesíthetnek egymásnak elektronikus levélben, a vevő felhasználói fiókjában megadott vagy a vevő által a megrendelésben megadott elektronikus levélcímre, illetve az eladó honlapján feltüntetett címre.

12. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

12.1. Ha az adásvételi szerződéssel létrejött kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, akkor a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a cseh jog az irányadó. Az előző mondat szerinti jogválasztással a fogyasztó vevőt nem fosztják meg azon jogrend azon rendelkezései által biztosított védelemtől, amelyektől szerződésben nem térhet el, és amely jogválasztás hiányában egyébként a Ptk. 6 (1) bekezdés Az Európai Parlament és a Tanács 1072/2009/EK rendelete (2008. június 17.) a szerződéses kötelezettségekre alkalmazandó jogról (Róma I.).

12.2. Ha az Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen vagy érvénytelenné válik, az érvénytelen rendelkezés helyébe olyan rendelkezés lép, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy érvénytelensége nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

12.3. Az adásvételi szerződést a feltételekkel együtt az eladó elektronikus formában archiválja, és nem hozzáférhető.

12.4. A feltételek melléklete az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges formanyomtatvány mintát tartalmaz.

12.5. Az eladó elérhetőségei: Szállítási cím Děčínská 552/1, 180 00 Prága 8, e-mail cím info@muviragok-vilaga.hu , telefon +421 910 654 144.

Prágában 2025. március 18-án


A személyes adatok kezelésének elvei és azok védelme a GDPR szerint

(a továbbiakban: „Elvek”)

1.            BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1.       A személyes adatok kezelője a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről, valamint az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv (Általános Adatvédelmi Rendelet) (a továbbiakban: általános adatvédelmi rendelet) hatályon kívül helyezéséről szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: GDPR) szerinti adatkezelő:

Cég: Diane Trading CZ sro

Székhely / cím: Děčínská 552/1, 180 00 Prága 8

ID: 23053135

Elérhetőség: info@muviragok-vilaga.hu, tel.: +421 910 654 144

(a továbbiakban: „Adminisztrátor”).

1.2.       A személyes adatok kezelése során az adatkezelő a GDPR, törvény szerint jár el. törvény, a személyes adatok védelméről szóló 101/2000. C. 89/2012 Ptk., a Polgári Törvénykönyv és a kapcsolódó egyéb jogszabályok.

1.3.       Az alábbiakban felsoroljuk a személyes adatokat, azok kezelésének módját, az Ön személyes adatainak kezelésének időtartamát, kezelésének célját, valamint az adatkezelő által Önnek, mint érintettnek adott tájékoztatást.

2.            személyes adatkategóriák

2.1.       Az adminisztrátor csak a szükséges alapadatokat dolgozza fel, nevezetesen:

·         azonosító adatok (az Ön vezeték- és vezetékneve, cégneve, lakcíme vagy székhelye, vagy szállítási címe, cégazonosítója, adószáma, születési ideje)

·         elérhetőségei (e-mail címe és telefonszáma vagy IP-címe).

2.2.       Az Ügyintéző kezeli az Ön által a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat, vagy azokat a személyes adatokat, amelyeket az ügyintéző az Ön megrendelésének teljesítése alapján szerzett meg.

3.            a személyes adatok kezelésének oka és célja

3.1.       A személyes adatok kezelésének jogszerű indoka:

·         olyan szerződés teljesítése, amelynek Ön, mint érintett fél,

  • az ügyintéző jogszabályi kötelezettségének teljesítése,
  • az adatkezelő direkt marketing tevékenységhez fűződő jogos érdeke,

·         hozzájárulását a személyes adatok direkt marketing célú kezeléséhez (kereskedelmi kommunikáció és hírlevél küldése).

3.2.       Az Ügyintéző a személyes adatokat az Ön megrendelésének feldolgozása, az állammal szemben fennálló törvényi kötelezettségei (pl. adó) teljesítése, valamint marketing tevékenység céljából kezeli.

3.3.       Bármikor visszavonhatja az adminisztrátornak adott, kereskedelmi közlemények küldéséhez adott hozzájárulását (lásd a Szabályzat 7.6. pontját).

4.            személyes adatok megőrzési ideje

4.1.       Az adatkezelő az Ön személyes adatait a szerződéses jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek gyakorlásához szükséges ideig, illetve az egyéb jogszabályok (Számv., Irattári és Irattári Törvény, Áfa tv.) szerinti archiválási kötelezettségek teljesítéséhez szükséges ideig, de legfeljebb a szerződéses jogviszony megszűnésétől számított 10 évig tárolja. Hacsak Ön nem vonja vissza a személyes adatok direkt marketing célú kezeléséhez adott hozzájárulását, az adatokat legfeljebb 3 évig kezeljük.

4.2.       Személyes adatait a személyes adatok megőrzési időszakának lejárta után töröljük.

5.            személyes adatok biztonsága

5.1.       Figyelembe véve a technika állását, a megvalósítás költségeit, az adatkezelés jellegét, terjedelmét, összefüggéseit és céljait, valamint az adatkezeléssel járó, a természetes személyek jogait és szabadságait érintő kockázatok változó valószínűségét és súlyosságát, az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hajtott végre a GDPR követelményeinek teljesítése és az érintettek jogainak védelme érdekében.

6.            a személyes adatok címzettjei

Az adatkezelő a személyes adatokat a következő címzetteknek továbbítja:

- külső könyvelő,

- pénzforgalmi szolgáltatók és fizetésfeldolgozók a pénzátutalás biztosítása céljából,

6.1.       Személyes adatait nem továbbítjuk az Európai Unión kívüli országba. A személyes adatok kezelése manuálisan és automatikusan is történik.

7.            a jogaidat

7.1.       A SZEMÉLYES ADATOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI JOG (GDPR 15. cikk)

Önnek jogában áll hozzáférést kérni az Önre vonatkozó kezelt személyes adatokhoz és az alábbi információkhoz:

a)    a személyes adatok kezelésének célja;

b)    a kezelt személyes adatok kategóriája;

c)    a címzettek kategóriája, akikkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják;

d)    a személyes adatok feldolgozásának és tárolásának időtartama;

e)    minden elérhető információ a személyes adatok forrásáról, ha azt nem Öntől szerezték be;

f)     az a tény, hogy történik-e automatizált döntéshozatal, beleértve a profilalkotást is.

7.2.       A SZEMÉLYES ADATOK HELYESBÍTÉSÉHEZ VALÓ JOG (GDPR 16. cikk)

Ha az Önről tárolt adatok pontatlanok, hiányosak vagy elavultak, helyesbítést kérhet hozzánk. Figyelembe véve az adatkezelés céljait, Ön jogosult a hiányos személyes adatok kiegészítésére, beleértve egy kiegészítő nyilatkozat megtételét is.

7.3.       A SZEMÉLYES ADATOK TÖRLÉSÉHEZ VALÓ JOG (GDPR 17. cikk)

Személyes adatainak törlését kérheti velünk, ha:

a) az adatok nem szükségesek abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték,

b) ha visszavonta az adatai kezeléséhez adott hozzájárulását,

c) az adatokat jogellenesen kezelték,

d) az adatokat törölni kell az adatkezelőre vonatkozó uniós vagy tagállami jog szerinti jogi kötelezettség teljesítése érdekében, vagy

e) ha Ön az adatkezelés ellen tiltakozott. 21 GDPR (1) bekezdése alapján, és az adatkezelésnek nincs nyomós jogos indoka, vagy Ön tiltakozik az adatkezelés ellen az Art. 21 GDPR 2. bekezdés.

7.4.       A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK KORLÁTOZÁSÁNAK JOGA (GDPR 18. cikk)

Ön jogosult a személyes adatok kezelésének korlátozására, ha:

a)    Ön vitatja a személyes adatok pontosságát, a személyes adatok pontosságának ellenőrzéséhez szükséges ideig;

b)    az adatkezelés jogellenes, és Ön megtagadja személyes adatainak törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;

c)    már nincs szükségünk a személyes adatokra az adatkezelés céljaira, de Ön igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;

d)    szerinti adatkezelés ellen tiltakozott. 21 GDPR (1) bekezdése, amíg nem ellenőrizzük, hogy jogos indokaink felülmúlják-e az Ön jogos indokait.

Ha elérte a feldolgozási korlátozást, előzetesen értesítjük, hogy a feldolgozási korlátozás feloldásra kerül.

7.5.       SZEMÉLYES ADATOK HORDOZHATÓSÁGHOZ VALÓ JOG (GDPR 20. cikk)

Kérheti tőlünk, hogy személyes adatait tagolt, széles körben használt és géppel olvasható formátumban adjuk át Önnek, vagy ezeket az adatokat közvetlenül továbbítsuk egy másik adatkezelőnek, ha:

a) az adatkezelés hozzájáruláson alapul az Art. 6. bekezdés 1. pont a) GDPR vagy Art. 9. § (2) bekezdés a) pontja, vagy a GDPR szerinti szerződésen. 6 (1) bekezdés b) pont GDPR; és

b) a feldolgozás automatikusan megtörténik.

7.6.       A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁHOZ VONATKOZÓ BEJEGYZÉSÉNEK VISSZAVONÁSÁNAK JOGA

A személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor visszavonhatja, anélkül, hogy ez befolyásolná a visszavonás előtti hozzájáruláson alapuló adatkezelés jogszerűségét.

7.7.       SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSA ELŐTT TILAKOZÁSI JOG (GDPR 21. cikk)

Önnek joga van az Ön sajátos helyzetével összefüggő okokból bármikor tiltakozni az Önre vonatkozó személyes adatoknak az Art. alapján történő kezelése ellen. 6. (1) bekezdés e) vagy f) pontja, ideértve az e rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. A továbbiakban nem dolgozunk fel személyes adatokat, kivéve, ha olyan kényszerítő erejű jogos indokokat bizonyítunk, amelyek felülírják az érintett érdekeit, jogait és szabadságait, vagy jogi igények előterjesztéséhez, gyakorlásához vagy védelméhez.

Ha a személyes adatokat direkt marketing célból kezelik, Ön bármikor tiltakozhat az Önre vonatkozó személyes adatok ilyen marketing célú kezelése ellen, amely magában foglalja a profilalkotást is, amennyiben az ilyen direkt marketinghez kapcsolódik.

7.8.       PANASZBENYÚJTÁSI JOG

Ha úgy gondolja, hogy személyes adatait jogellenesen dolgozzuk fel, Önnek jogában áll panaszt benyújtani a felügyeleti hatósághoz, amely:

Személyes Adatvédelmi Hivatal,

székhelye: Sochora alezredes 27, 170 00 Prága 7

DS azonosító: qkbaa2n,

email: hivatalos:posta@uoou.cz, telefon: vezetékes: +420 234 665 111 (Switchboard), fax: +420 234 665 444.

8.            személyes adatok megsértése

8.1.       Ha egy adott személyes adatvédelmi incidens nagy valószínűséggel magas kockázattal jár az Ön jogaira és szabadságaira nézve, indokolatlan késedelem nélkül értesítjük az incidensről. Az értesítésnek ismertetnie kell a személyes adatok megsértése természetét, és tartalmaznia kell legalább a GDPR 33. cikke (3) bekezdésének b), c) és d) pontjában említett információkat és intézkedéseket. Ez az értesítés nem szükséges, ha az alábbi feltételek bármelyike ​​teljesül:

a) megfelelő technikai és szervezési védelmi intézkedéseket hajtottunk végre, és ezeket az intézkedéseket alkalmaztuk a személyes adatok megsértése által érintett személyes adatokra, különös tekintettel azokra, amelyek az adatokat a hozzáférésre jogosultsággal nem rendelkező személyek számára értelmezhetetlenné teszik, mint például a titkosítás;

b) későbbi intézkedéseket tettünk annak biztosítására, hogy az Ön jogait és szabadságait fenyegető magas kockázat valószínűleg többé ne valósuljon meg;

c) aránytalan erőfeszítést igényelne.

9.            Adatvédelmi tisztviselő

9.1.       Az adminisztrátornak nincs delegáltnak nevezett személye. A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos ügyekben közvetlenül a Diane Trading CZ sro-hoz fordulhat.

Szállítási cím: Děčínská 552/1, 180 00 Prága 8

E-mail: info@muviragok-vilaga.hu

Minden elérhetőség megtalálható az adminisztrátor honlapján is:

www.muviragok-vilaga.hu

Ezek az „Alapelvek” 2025.03.18-tól hatályosak